Gerealiseerde activiteiten

2016:
– Plaatsing hekwerk rond terrein Babies Home.
– Schoolgeld 2 grotere jongeren.
– Medicijnen, medische onderzoeken en transport.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2015:
– Oplevering nieuw kantoor voor de leiding.
– Schoolgeld 2 grotere jongeren.
– Verbeteren drainage wasplaats.
– Medicijnen, medische onderzoeken en transport.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2014:
– Oplevering nieuw kantoor voor de leiding.
– Diverse onderhoudswerkzaamheden.
– Verbeteren drainage.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2013:
– Afronding restauratie staff house incl. nieuwe inventaris.
– Uitbreiding solar.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.
– Start bouw nieuw kantoor.

2012:
– Opknappen staff house:  (douches, latrines, gebouw gepleisterd van binnen en buiten, geschilderd, nieuwe goten, nieuw meubilair etc.).
– Uitbreiding watervoorziening (nieuwe grote tanks).
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.
– Officiele opening nursery (kleuterschooltje).

2011:
– Uitbreiding solar.
– Nieuw keukendak en herstel afvoer keuken.
– Kraantje buiten voor kinderen.
– Vaat spoelplaats buiten.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2010:
– Onderhoud gebouwen etc.
– Inrichting leegstaand gebouw voor de baby’s (kasten, ledikantjes, bedden, matrassen etc.).
– Overdekte buitenspeelplaats.
– Pyama’s, sandalen etc. etc. kinderen en werkkleding medewerkers.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2009:
– Afronding nieuwe keuken en badkamer.
– Muskietenframes, nieuwe ruiten en ramen.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2008:
– Nieuwe wasplaats.
– Nieuwe bedden, kasten, lakens, matrassen, dekens etc. in hoofdgebouw.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.

2007:
– Voorraadkamer ingericht.
– Eerste aankopen voedsel en basic needs.
– Maandelijkse bijdrage voor salarissen, voedsel en basic needs.